Betalen en verzenden

Verzenden en betalen

Betalen

Wanneer u een bestelling heeft gedaan komt u automatisch in het I-deal betalingssysteem terecht. Wanneer u van deze veilige manier van betalen gebruikt maakt, ontvangt de Schaakshop direct een bericht dat de betaling is gegarandeerd door de bank. Wij kunnen dan direct uw bestelling uitvoeren. Wilt u per overschrijving of internet bankieren betalen dan ontvangen wij de bijschrijving op onze bankrekening pas (veel) later. Direct na de bijschrijving zullen we dan uw bestelling uitvoeren. In overleg kan van bovenstaande worden afgeweken.

Betalen

Betalingen kunt u overmaken op bankrekening NL05ABNA0409685984 t.n.v. de Schaakshop te Genemuiden

Voor betalingen vanuit het buitenland volgt hier de BIC code en het IBAN nummer

BIC (Bank Identification Code) is ABNANL2A
IBAN (Intern. Bank Account Number) is NL05ABNA0409685984

Verzenden

De bestellingen worden door DHL bij ons opgehaald op maandag-, woensdag- en vrijdagmiddag. De dag erop worden ze meestal bezorgd. Nadat de bestellingen zijn opgehaald verzenden wij 's-avonds naar onze klanten de track en trace code. Hiermee kunt u de status van uw bestelling volgen. Mocht u kiezen voor een levering in de avonduren geeft u dat dan op bij uw bestelling. 

Uw bestelling wordt door ons zorgvuldig ingepakt om beschadigingen te voorkomen.

Verzendkosten

De verzendkosten bedragen voor Nederland € 5,00 per bestelling. Dit ongeacht de grootte van uw bestelling. 

Voor België bedragen de verzendkosten € 8,50 per bestelling.

Ophalen van uw bestelling

Het is ook mogelijk om uw bestelling op te halen. Hiervoor graag van te voren contact opnemen omdat het magazijn niet op het werkadres is gevestigd. Een bestelling die opgehaald wordt kan contant worden betaald. Vanzelfsprekend zijn hieraan geen verzendkosten verbonden.

Ruilen

Artikelen kunnen geruild worden mits deze onbeschadigd in de originele verpakking zitten. Wij vragen voordat u iets terugstuurt om even contact met ons op te nemen. Een te ruilen artikel dient goed verpakt en gefrankeerd te worden geretourneerd. Mocht er onverhoopt een bestelling door ons niet goed zijn uitgevoerd of is een artikel beschadigd, neemt u dan ook even contact met ons op. Op deze manier komen we meestal het snelst tot een voor u acceptabele oplossing.